پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261818
منافقين چهره واقعي خودشان را براي مردم کاملاً برملا کردند
تاریخ انتشار : 1402/03/29 12:04:21
نمایش : 365
امام‌جمعه فارسان گفت: ۳۰ خرداد سال ۶۰ آغاز جنگ مسلحانه عليه نظام اسلامي توسط منافقين اعلام شد و منافقين چهره واقعي خودشان را براي مردم کاملاً برملا کردند. تا به امروز هم هر جا عليه مردم حرکتي توسط دشمنان صورت گرفته يک پاي ثابت آن منافقين بوده‌اند.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور با اشاره به خيانت‌هاي منافقين از ابتداي انقلاب اسلامي در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت:31 خرداد سال گشت شهادت دکتر مصطفي چمران مجاهدي نستوه و دانشمندي متعهد و عارفي سالک و سرداري شجاع است خداي تعالي با اولياء خودش محشور گرداند. بايد به زندگي او و مثل او پرداخت و جلوه‌هاي الگويي اين شخصيت‌هاي کم‌نظير را براي همه بازگو کرد. هم براي جوانان و هم براي مسئولان. چهره بخشي از اين شخصيت‌ها را بايد براي مسئولين ترسيم کرد. گذشته از اينکه جوانان بايد بهره ببرند.
 
وي افزود: تلاش بيگانگان عليه نظام اسلامي اين است که همه مردم را از مسيري که انتخاب کرده‌اند منصرف کنند و با به وجود آوردن مشکلات و فشارهاي پيراموني، محاسبات افراد را به‌خصوص مسئولين را دچار نقص و خلل بکنند و درنتيجه افراد را وادار به عقب‌گرد و يا سکوت بکنند. خوب دقت کنيد به اين بحث.
 
حجت‌الاسلام ملک پور اظهار داشت: الگوي شهيد چمران مي‌تواند راه صحيح را به مسئولين و مردم نشان دهد که باوجود سختي‌ها و مشکلات چگونه بايد طي طريق کرد و خسته نشد. شهيد چمران جمع اضداد بود. کساني که او را از نزديک ديده بودند اين را اذعان مي‌کنند. هم اسلحه به دست داشت هم اشک به چشم. درصحنه نبرد مثل شير غران بود و در شب، اهل تهجد و آه و ناله. نمونه کامل يک مرد اهل عمل بود. هم اهل هجرت بود هم جهاد و به شهادت هم رسيد.
 
وي بيان داشت: ايشان يکي از مسئولان جمهوري اسلامي بود. مي‌گويد نمي‌خواهم در فضايي که مستکبران زندگي مي‌کنند نفس بکشم. مي‌خواهم در بين مستضعفين نفس بکشم. حالا عده‌اي خود را مقايسه کنند که عنوان مسئول دارند با ايشان و خود را آماده پاسخ گوئي يوم الجزاء کنند. براي رهايي از مشکلات کشور به مسئولاني شبيه چمران احتياج داريم. اين بزرگ‌مرد در ميدان مبارزه با استکبار و جنگي که دشمنان ملت ترتيب داده بودند به شهادت رسيد. عاش سعيدا و مات سعيدا.
 
امام‌جمعه فارسان عنوان داشت: ۳۰ خرداد سال ۶۰ آغاز جنگ مسلحانه عليه نظام اسلامي توسط منافقين اعلام شد و چهره واقعي خودشان را براي مردم کاملاً برملا کردند اگرچه اهل‌فن از قبل شناخت کامل راجع به آن‌ها داشتند. تا امروز هر جا عليه مردم حرکتي توسط دشمنان صورت گرفته يک پاي ثابت آن منافقين بوده‌اند.
 
وي گفت: از ترور و به شهادت رساندن مسئولين و دانشمندانمان بگيريد تا مردم عادي. بايد کاملاً تبيين کرد که چگونه ۱۷ هزار نفر به دستور استکبار توسط منافقين به شهادت رسيدند. جاسوسي اطلاعاتي و کمک به ترور دانشمندان و ده‌ها ظلم و جنايت ديگر چهره خبيث جلادان را پاک نمي‌کند ولو با ده‌ها ترفند و تحريف حقائق و دروغ‌پراکني خود را مظلوم نشان دهند. همين روزها هم براي دشمنان ملت مزدوري مي‌کنند و خوش‌رقصي دارند.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html